1. Գրե´ք շարադրություն.
  • Ամանորյա հրաշքներ
  • Ձմեռնամուտ
  • Կյանքը երգի, երկնքի պես անհուն, անհուն
  • Հնչում են օրերը, կանչում են…
  • Ես հավատում եմ…
  • Հմայում է ինձ լապտերը փողոցային…
  • Իրիկնային տրտմություն…
  • Դու կապույտը սիրեցիր՝ չգտա…
  • Կապույտ կարոտը գուրգուրեմ ու լռեմ…
  • Միայն խմիր արեգակի խինդը ջինջ…

2. Կատարե´ք թարգմանություն

Նախնիների ոսկորներ

Ժամանակին մի իսպանացի թագավոր կար, ով շատ հպարտ էր իր տոհմով և հայտնի էր իր առանձնահատուկ դաժանությամբ ավելի թույլերի նկատմամբ: Մի անգամ նա իր շքախմբի հետ ճանապարհորդում էր Արագոն գավառի դաշտերով, որտեղ մի քանի տարի առաջ նա մարտերից մեկում կորցրեց հորը։ Ճանապարհին նա հանդիպեց մի սուրբ երեց, որը քրքրում էր ոսկորների հսկայական կույտը։

-Ի՞նչ ես անում այնտեղ: թագավորը հարցրեց.

-Պատիվ ձերդ մեծությանը: – ասաց սուրբ երեցը: – Երբ իմացա, որ իսպանացի թագավորն այստեղով է անցնելու, որոշեցի գտնել ձեր հոր ոսկորները, որ ձեզ հանձնեմ: Սակայն, ինչքան էլ որոնում եմ, չեմ գտնում. դրանք ոչնչով չեն տարբերվում գյուղացիների, աղքատների, ստրուկների ու մուրացկանների ոսկորներից։

Кости предка

Զանգահարեք մեկ այլ բժշկի

Մի ինքնիշխան կանչեց սուրբ հորը, որին վերագրվում էր բժշկության շնորհը, որպեսզի օգնի նրան ազատվել ողնաշարի ցավից:

—Թող Տերը մեզ օգնի,- ասաց սրբազան հայրը։ Բայց նախ մենք պետք է հասկանանք ձեր ցավի պատճառը: Ես ձեզ խորհուրդ եմ տալիս, որ ձերդ մեծությանը հիմա խոստովանեք, քանի որ խոստովանությունն օգնում է մարդուն տեսնել իր խնդիրները և ազատում է բազմաթիվ տեսակի մեղքերից։

Դժգոհ լինելով, որ իրեն ստիպում են մտածել այսքան խնդիրների մասին, թագավորն ասաց.

—Չեմ ուզում խոսել այդ մասին, ինձ պետք է մարդ, ով բուժում է առանց հարցեր տալու։

Քահանան դուրս եկավ ու կես ժամ անց վերադարձավ մեկ այլ տղամարդու հետ։

—Կարծում եմ, որ բառը կարող է հանգստացնել ցավը և օգնել ինձ գտնել բուժման ճիշտ ուղին, – ասաց նա: Սակայն դուք չեք ուզում խոսել, և ես չեմ կարող ձեզ օգնել։ Բայց ես ձեզ կասեմ, թե ձեզ ով է պետք։ ընկերս անասնաբույժ է և սովոր չէ խոսել իր հիվանդների հետ:

Позовите другого врача

Design a site like this with WordPress.com
Get started